Rejs med fra din stue – sammen med andre

Rejs med hver onsdag kl. 14-17, hvor vi vil tage dig rundt og lære om landene i Europa. Vi deltager hjemme fra vores egen computer eller tablet – men vi rejser online sammen.

På online-rejserne møder vi eksperter, græsrødder og lokale ildsjæle fra de lande, vi besøger – live. Rejselederne fortæller om landenes historie og samfund. Vi ser seværdigheder, hører om lokal kultur og madretter.

Tilbuddet gælder alle kommunens borgere

Tilbuddet er som sagt igangsat af Seniorrådet og rettet mod ældre - men alle interesserede borgere kan gratis deltage på online-rejserne.

Vil du med?

Så tilmeld dig på www.deo.dk eller ring til Oplysningsforbundet DEO på tlf. 70 26 36 66. Du får så en mail med rejsens program og oplysninger om landet. Desuden bliver du taget i hånden med grundig instruktion i at komme online, og DEO er parat til at hjælpe over telefonen.

Oversigt over Online-rejser

Her finder du:

Der kommer løbende flere rejser til.

Fakta

Det er DEO, Demokrati i Europa Oplysningsforbundet der gennemfører rejserne. De udbredes i samarbejde med Seniorrådet og Odder Kommune.